Ważne informacje dla studentów przyjętych na I rok studiów

Ważne informacje dla studentów przyjętych na I rok studiów, rozpoczynających się od semestru zimowego 2021/22

Szanowni Państwo,
w dniach 1 października (piątek) od godziny 14.00 do 17.00 oraz 2 października (sobota) od godziny 9.00 do 12.00, w sali A1 (aula), w budynku WIEiK przy ulicy Warszawskiej 24, odbędzie się dyżur Komisji Rekrutacyjnej, dla wszystkich przyjętych na studia I stopnia, stacjonarne i niestacjonarne. Podczas dyżurów będziecie Państwo okazywać/dostarczać oryginały dokumentów, przesyłanych elektronicznie podczas procesu rekrutacji. Dodatkowo, będziecie Państwo podpisywać ślubowania oraz odbierać legitymacje studenckie. Brak dostarczenia podpisanego ślubowania do 14 października skutkuje skreśleniem z listy studentów z powodu niepodjęcia studiów. Druk ślubowania dostępny tutaj (dostępny również na miejscu).

Informujemy również, że  studenci przyjęci na I rok studiów zobowiązani są do założenia konta w Wirtualnym Dziekanacie (ehms). Do pierwszego logowania należy użyć loginu i hasła z serwisu rekrutacyjnego. W wirtualnym Dziekanacie zamieszczane są ogłoszenia dla studentów oraz informacje o toku studiów i płatnościach. Każdy student zobowiązany jest również do posiadania konta na MS Teams, które należy założyć przed rozpoczęciem roku akademickiego, ale po założeniu konta w Wirtualnym Dziekanacie. Są to narzędzia niezbędne do prowadzenia części zajęć oraz szkoleń w formie zdalnej, a także informowania studentów o bieżących wydarzeniach. Link do instrukcji zakładania konta na MS Teams (Office 365) znajduje się tutaj.